Frauda Raiffeisen Bank


Am primit acest e-mail care aparent pare a fi site-ul oficial al Raiffeisen Bank dar nu este aşa.

Procedura folosită de hoţi se numeşte “phishing” şi implică în general un e-mail trimis aparent de o bancă, o companie mare sau instituţie de stat catre clienţii săi, cerandu-le să intre pe un site pentru a-şi reintroduce datele personale - cod numeric personal, card bancar si PIN, conturi de plată online şi parolele lor. O parte dintre clienţii Raiffeisen Bank au primit un e-mail care părea a veni de la
Raiffeisen Bank şi care încerca să îi convingă să intre pe o pagină de web specială. Aici se solicita divulgarea unor date precum numărul cardului, PIN-ul asociat, banca emitentă.
La nivel mondial, phishing-ul provoaca anual pagube de peste 50 de miliarde de dolari.

Atentie!


Raiffeisen Online nu-ţi va solicita niciodată PIN-ul cardului tău de debit.
Angajaţii Raiffeisen Bank nu-ţi vor solicita niciodată divulgarea parolei si a codului tau de utilizator. Într-un asemenea caz te rugăm să contactezi de îndată serviciul suport clienţi Raiffeisen Online (numere de telefon 021 / 306.55.55 sau 021 / 306.55.56 ).
Raiffeisen Bank nu-ţi va trimite niciodată e-mail-uri sau sms-uri prin care-ţi solicită să accesezi adrese URL sau link-uri pentru a te conecta la Raiffeisen Online.
Dacă suspectezi că un site nu este ceea ce susţine a fi, părăseşte imediat site-ul. Site-ul original este securizat (linkul este de tip https şi în colţul dreapta jos se află un lacăţel).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

.

Tema creata de Alexutzu