Versuri si melodia Fara Zahar - Lugu, Lugu



LUGU LUGU LUGU LUGU...
LUGU LUGU LUGU LUGU...

Eu is soţu lu Mariţa şi-amândoi muncim cu spor
Toată ziua lugulugu ca să facem un fecior
După care stăm în pat vreo douăzeci de cruci
Şi mă rog la destupare să-mi arate două dungi
Dacă dunga-i numai una,nu e nicio supărare
Eu şi cu Mariţa facem lugulugu-n continuare
Treaba cu copiii,nu-i deloc uşoară
Să lucrezi la lugulugu de dimineaţa până seara

Bonjour mes enfants je m`apelle Săndel
J’aime beaucoup les carameles
Ma femme Mariţa elle est tres belle,
On fait lugulugu pour un bebel.

(Lugu lugu lugu luguuu)
- Eu cu Mariţa
(Lugu lugu lugu luguuu)
- I love Mariţa

Eu cu Mariţa ne-nţelegem de minune ...
Mariţa-mi spune ce să fac,şi eu fac ce-mi spune
Sa nu-nţelegeţi că n-aş fi un soţ independent
Dar la comanda lugulugu mă suport cu orice
Eu dreptu meu să merg în fiecare sâmbătă la meci
Dar dacă sună telefonul mi se spune : tre` să pleci
În cinci minute mă prezint la datorie (da da)
Că doar nu poţi să faci copiii prin ... telepatie

Bonjour mes enfants je m`apelle Săndel
J’aime beaucoup les carameles
Ma femme Mariţa elle est tres belle,
On fait lugulugu pour un bebel.

(Lugu lugu lugu luguuu)
- Eu cu Mariţa
(Lugu lugu lugu luguuu)
- I love Mariţa

Eu sunt dator cu-o explicaţie nu vreau să par vulgar
Însă cuvântul lugulugu nu-l găsiţi în dicţionar
Cine n-a trecut prin asta,n-are cum să ştie,dar
Lugulugu-nseamnă termometru,şi calendar
Eu aş vrea un fotbalist mic,dar şefa vrea fetiţă
Să o-mrace în rochiţă,
Să o facă doctoriţă
Acum vă rog să mă scuzaţi,dar tre` s-o şterg de grabă
Mariţa-mi face semne că avem puţină ..treabă

Bonjour mes enfants je m`apelle Săndel
J’aime beaucoup les carameles
Ma femme Mariţa elle est tres belle,
On fait lugulugu pour un bebel.

(Lugu lugu lugu luguuu)
- Eu cu Mariţa .. Avem puţină treaba
(Lugu lugu lugu luguuu)
- Eu cu Mariţa .. Avem puţïnă treabă

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

.

Tema creata de Alexutzu